Als je je PayPal-account hebt aangemaakt met het verkeerde accounttype, kun je ervoor kiezen om je account te downgraden. Als uw bestaande account niet meer geschikt is, bijvoorbeeld als u een zakelijk account had maar geen bedrijf meer heeft, kunt u uw account downgraden. Je kunt je account niet zelf downgraden; in plaats daarvan moet u contact opnemen met PayPal.
Breng een bezoek aan Paypal.com. Klik op "Inloggen" na het invoeren van uw inloggegevens.
Zodra u bent ingelogd op uw account, scrolt u naar de onderkant van een pagina. Selecteer "Contact" in het vervolgkeuzemenu.
Selecteer "Bel ons" in het vervolgkeuzemenu. Naast het klantenservicenummer verschijnt een webpincode. Bel het nummer en vertel de geautomatiseerde operator uw pincode. Laat de operator weten dat u uw account wilt downgraden. Daarna wordt u doorverbonden met iemand die u kan helpen uw account te verlagen.
Tips
U kunt ook contact opnemen met PayPal in plaats van ze te bellen door 'E-mail ons' te selecteren in het vervolgkeuzemenu. Vermeld het accounttype dat u nu heeft, het accounttype waarnaar u wilt downgraden en de reden voor de downgrade. In de meeste gevallen duurt een e-mailreactie 48 tot 72 uur. Als je PayPal belt, krijg je bijna altijd meteen een downgrade.
Als er nog steeds een probleem is met betrekking tot de PayPal-rekening, neem dan contact op met PayPal bellen nederland.
No comments:
Post a Comment