Als je een foutmelding ziet die luidt: Gmail wanneer je probeert een e-mail te verzenden vanaf je Gmail-account, Oeps… er was een serverprobleem en je e-mail is niet ontvangen. (#007) geeft aan dat Gmail problemen ondervindt waardoor het geen e-mails naar de geadresseerde kan verzenden. U kunt de onderstaande oplossing gebruiken om dit probleem op te lossen.
5 stappen om de “Gmail Oeps (#007)
fout 1) op te lossen. Afmelden en weer aanmelden
De eerste manier om te proberen deze fout te corrigeren is vrij eenvoudig. Het enige dat u hoeft te doen, is uitloggen bij uw Gmail-account en weer inloggen. Hiermee wordt de gebruikersinterface van uw Gmail-account vernieuwd en kunt u e-mails verzenden zonder fouten of fouten. Ja, als u op de F5-toets op uw toetsenbord drukt, wordt het venster vernieuwd, maar het zal alleen het tabblad opnieuw laden en niet uw Gmail-account.
2.) Sluit de browsersessie af en start deze opnieuw op
Je kunt ook proberen de webbrowser van waaruit je toegang hebt tot je Gmail-account, af te sluiten en je af te melden en weer aan te melden. Als het probleem wordt veroorzaakt door de webbrowser, kan dit helpen bij het vernieuwen van het geheugen van de browser.
3.) Verwijder de cache en cookies van uw browser
Dit is ook een van de meest voorkomende oorzaken van het optreden van deze fout. Het hebben van een hoop cachegeheugen en cookies die in uw browser rondhangen, kan verschillende effecten hebben op uw internetervaring. Dit kan ook een impact hebben op de werking van uw Gmail-account, daarom is het raadzaam om de cache en cookies van uw webbrowser te verwijderen.
4.) Werk uw internetbrowser bij
Het gebruik van een verouderde webbrowser voorkomt niet alleen dat uw Gmail-account e-mails naar ontvangers verstuurt, maar het kan ook interfereren met andere activiteiten die u in de browser uitvoert. Daarom is het raadzaam om uw browser up-to-date te houden. Probeer opnieuw een e-mail te verzenden vanaf uw Gmail-account nadat u uw webbrowser heeft bijgewerkt.
AVG e-mailhandtekening (nr. 5)
Volgens verschillende klanten op het Google Product Forum is de oorzaak van dit probleem de e-mailhandtekening van AVG Antivirus. Volg de gegeven stappen om deze fout te corrigeren:
Navigeer naar de AVG Anti-Virus-software van uw computer.
Navigeer vervolgens naar Menu> Instellingen> Algemeen – en schakel “AVG-e-mailhandtekening inschakelen” uit.
Probeer vervolgens opnieuw een e-mail te verzenden vanaf uw Gmail-account om te controleren of de fout is opgelost.
Dit zijn dus de antwoorden op de “Gmail” -fout. Oeps… er was een serverprobleem en uw e-mail is niet ontvangen. (#007)’ in uw Gmail-contactenlijst.
We hopen dat de hierboven genoemde oplossingen u op de een of andere manier zullen helpen uw probleem op te lossen. En als je nog steeds technische problemen hebt, aarzel dan niet om onze Gmail bellen Nederland.
No comments:
Post a Comment