Heeft u momenteel een persoonlijke LinkedIn-pagina en wilt u deze uitbreiden? Of u nu een freelancer bent, een klein bedrijf heeft of voor een groot bedrijf werkt, een bedrijfspagina kan nuttig zijn.
U kunt hier informatie over uw bedrijf plaatsen, vacatures adverteren, goederen en diensten op de markt brengen en communiceren met klanten en consumenten. Om de meest recente informatie te bieden en interacties te starten met de personen die uw pagina volgen, kunt u ook updates over uw bedrijf indienen. In feite is het opzetten van een bedrijfspagina gratis, waardoor het een gratis methode is om uw bedrijf uit te breiden.
Laten we het proces van het maken van een LinkedIn-bedrijfspagina doornemen.
Inloggen
Als u geen LinkedIn-account heeft, moet u er eerst een maken. Klik op het pictogram “Werk” in de bovenste werkbalk zodra u zich hebt aangemeld. De link “Een bedrijfspagina maken” vindt u door naar de onderkant van het menu te scrollen.
Maak een URL.
Maak een URL voor uw bedrijf door linkedin.com/company/ toe te voegen aan het einde van de bedrijfsnaam die u invoert op de eerste pagina van het installatieproces voor uw bedrijfspagina. Controleer of u een gemachtigde vertegenwoordiger van het bedrijf bent door het vakje aan te vinken. Er moet op de knop “Pagina maken” worden geklikt.
Begin nu
Er verschijnt een scherm met de titel “Welkom op uw bedrijfspagina” met instructies voor het starten van uw bedrijfspagina. Als u meer informatie wilt, klikt u op de knop “Meer informatie”; of selecteer de optie “Aan de slag”.
Sjabloon
LinkedIn geeft vervolgens een sjabloon weer waarmee u uw bedrijfspagina kunt maken door de benodigde velden in te vullen.
Begin bovenaan door de achtergrondafbeelding en het bedrijfslogo toe te voegen, of begin met het invullen van de tekstgedeelten voordat u verdergaat met de afbeelding en het logo. Laten we eerst de achtergrondafbeelding en het bedrijfslogo instellen. Nadat u op de optie “Achtergrondfoto bijwerken” hebt geklikt, moet u op de link “Foto uploaden” klikken. LinkedIn raadt een afbeelding aan van 1.536 pixels breed bij 768 pixels hoog.
Voeg een afbeelding in
Voeg een afbeelding toe en pas de positie naar wens aan. selecteer vervolgens “Logo uploaden” in de lijst met links. LinkedIn stelt voor om een afbeelding van 300×300 pixels te gebruiken.
Informatie toevoegen
Voeg uw logo toe. Blader daarna naar beneden op de pagina en vul de benodigde tekstformulieren in, inclusief die voor het bedrijfstype, de grootte, de branche, het adres en de website-URL. Als u klaar bent, duwt u uw pagina live door op de knop “Publiceren” bovenaan de pagina te klikken.
Een Glimp opvangen
De link “Ga naar ledenweergave” bovenaan geeft de pagina weer zoals deze voor andere gebruikers zou zijn, zodat u kunt zien hoe de pagina eruit zal zien nadat deze is gepubliceerd.
Beheren
Selecteer “Pagina beheren” om terug te gaan naar het bewerken van uw pagina.
Updates
U kunt een update, een foto of ander nieuws over uw bedrijf plaatsen op de Updates-pagina van LinkedIn. Om een update te publiceren, schrijft u deze en drukt u vervolgens op de “Post”-knop.
Nu u klaar bent, kunt u uw pagina bewerken of meer informatie toevoegen. U kunt meer wijzigingen aanbrengen. Bovendien, nadat uw pagina een aanhang heeft, kunt u de analyses controleren om de doelgroepgrootte te bepalen.
Ik hoop dat je je eigen LinkedIn-bedrijfspagina hebt gemaakt door onze blog te lezen. Neem bij problemen contact op met onze Linkedin Bellen Nederland.
No comments:
Post a Comment